torsdag, august 23, 2012

Torsdag

Hei
Har puslett litt hjemme etter jobbeni dag ,et lass på hengeren er kjørt bort ,et stort lass er klart til neste uke for dynga .Kjøkkenflisene er hentet Stenderverket er snart opp på alle deleveggene noe gipsplater er satt på oppe Elektrikker og rørlegger kommer til uken så det går fremmover .Takbjelkene i stua er på plass og taket under behandling og blir vel klart til og settes opp til uken,taket i kjelleren skal også begynnes på til uken.
Nå ser vi en løsning på det meste .Om 2 uker fra i dag så har jeg min siste arbeidsdag da går jeg over i pensjonistenes rekke ,hode sier nei men kroppen sier stopp.Jeg gleder meg
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.