søndag, august 12, 2012

Herlige søndag

Endelig en varm god dag.Har nå kommet hjem fra Finnskogen etter noen deilige avslappene dager Har en uke ferie men etter Nesbyen med mye løfting med merer så har prolapsen min slått seg riktig vrang.+ litt mer  har i grunn slått meg litt ut .Fikk en henger med oppover så nå er det snart bare det som skal til Reistad igjen  og det som da  ikke hentet som ikke er våres blir snart kjørt på dynga sammen med det andre som skal kastet og det er mye Jeg har bare litt jobbing igjen og så begynner forbredelsen til fotografering av huset og da det er ferdig blir det lagt ut for salg ca 3 uker etter. Da kan jeg ikke flytte på esker og ting og tang for rengjøring osv.Gleder meg at vi ser en ende på dette .Har fått en ny snekker som hjelper oss og det ses godt at det er fremgang Elektrikker har fått kabler på badet i 1 etage,reisværket inne har begynt og komme opp .Isalosjonen i taket 2 etage osv er snart på plass.Så endelig har det begynt og rør litt på seg som syntes.
Hadde med 2 valper og Kaos på landet og de har gått fritt ut og inn riktig kost seg ,så i går kveld var det ikke mye liv her.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.