tirsdag, august 07, 2012

Tirsdag

Hallo
Kom hjem fra Nesbyen i går etter en meget slitsom langhelg.3netter uten søvn med så mye hunder på plassen så må det bli bråk.Løftet hundene ut og inn av bobilen det kom jo noen skikkelige regnskurer så prolapsen min slo meg ut et døgn, Dette vil jeg ikk mere blir for mye alene og alt for mange døgn med hundebjeffing hode blir helt ødelagt. Roy får reise alene heretter hvist han ikke har tenkt og gi seg snart.Kunne være hyggeli og reise på en vanlig utstilling og hygge seg ikke bare jobbe,
Dagen i dag har jeg latt kroppen hvile og komme til seg selv,i morgen blir det mere pakking,jeg reiser til Finnskogen på torsdag Hundene har også vært slakt i hele dag.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.