fredag, august 17, 2012

Fredag

Hallo
Idag har vi hatt en travette dag, først IKEA fant gassplater og komfyr + kjøkken som vi likte Så en tur til Oslo og bestilt ytterdører.Hjem og jobbe litt så etter middagen ut på flisejakt.Fant fliser til
muren bak ovnen kjøkkengulv gangen og badet i 1 etage +trappen ute.   1.1/2 kjellerrom er fliselagt i dag neste prosjekt er trapper opp og ned .Deleveggene inne er under oppføring ,endelig etter 3 mnd.stillstand føler jeg det er litt fremgang. Har hentet nye briller i dag ,skatteetaten var snil mot meg så i år så tok meg råd til nye briller egentlig noe som skulle hvert gjort for noen år siden men jeg har så dyre glass at det blir 2 sifret tall da jeg må fornye synet.
I morgen sal jeg inn til Bjerke og titte på Wheaten stiller,så hjem og male veggene i kjelleren i 144.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.