søndag, februar 27, 2011

Tornado

Hallo
Vil sende en liten hilsen til alle mine søstre og brødre. Nå har jeg blitt tvangs lagt av matmor i innhegningen,hun påstår jeg er et lite mareritt.Jeg prøver jo bare og flytte litt på gardinene i stua og rydde salongbordet tisse på teppet og plage Kaos og Handy som blir indelig irriterte kan ikke skjønne det, jeg vil jo bare leke ,kanskje bruke mine synåltenner på dem,men skjønner ikke at det er noe og knurre for.Men noe jeg får ros for er at jeg sover og holder meg tørr hele natte .Der er matmor fornøyd om hun klager litt over en del andre ting men som hun stadig sier jeg må ha glemt hvordan det er og ha Wheatenvalp i huset igjen .Driver og lærer og gå i bånd ,og bilkjøring står for tur litt sent men husfar er litt klein ennå så husmor har mere en nok og gjøre så tiden strekker ikke til for henne stakkar ? ikke kan jeg skjønne det jeg er i full rulle til en hver tid jeg ,klar for nye utfordringer med mere.Neste på tapetet har matmor bestemt er og gå i utstillingsbånd jeg som akkurat har lært og gå i leiebånd og stå pent på bordet og vise tenner,tenner de er til og bite med ikke til og glise med syntes nå jeg.
Hilsen Tornadoen

4 kommentarer:

  1. Hallo og takk for hilsen.
    Her var det mye kjennt, Quick knurrer på meg dagen lang, jeg vil nå bare leke.Står fint på bordet syns nå jeg, enda til når matfar klippet meg(ikke minst klørne mine)
    Hilser fra hele familien min, og håper det går bra med dere alle.
    Mvh. Albye Ask

    SvarSlett
  2. Trøst dere med at valpetennene skal sitte flere måneder til og at høyt energinivå kommer til å vare i mange år.
    Hos oss er heldigvis valpetennene på vei ut og vi har begynt å venne oss til at vi har valp i huset/bobilen igjen

    Spaniafarerne

    SvarSlett
  3. Hei Tornado!

    Synes matmoren din er litt følsom, når hun døper deg tornado så må hun vel vite hva hun gjør? Tornado er ikke noe som står stille eller oppfører seg som dalende stille snø....nei du høres gøyal ut ,stå på du..hun er så glad i deg så:-) Kos fra Vestfossen.

    SvarSlett
  4. Hei, lille Anine "Tornado" er helt klart i en svært aktiv og morsom periode, som nok er litt ekstra krevende i blant. Men sånn er det jo med små valper...de strutter av energi og glede. :D
    Søt er hun også, når hun ligger der en smule sliten og sover. :) Alt godt til 2 og 4-bente på Lierskogen!
    Hilsen Betty

    SvarSlett

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.