tirsdag, februar 15, 2011

Tirsdag

Hei
Full jobbedag i dag lunsjen hjem og mate valper.Har snakket med Roy på telefonen noen ganger.han har så hvitt greid og komme seg på toalettet med prekestol som støtte i dag .Han har mye smerter men legen hadde sakt at opprasjonen var gått bra.Det var meste av ryggen hans som var helt nedslitt Det eneste som han fikk greie på i dag at han kom til og bli litt lengre på riksen,det er jeg glad for.Det vil bli gitt ful utredning senere ,så vi får vente spent på hva som skal skje i fremtiden.
Han er fremdeles uklar og snakke med men i dag tror jeg han var veldig sliten.
De siste valpene vil vandre ut av huset til helgen For valpene sin del vil dette være det beste og komme til sine nye eiere og bli bedre sosialisert og gitt mere omsorg en jeg kan klare for øyeblikket med jobb sykebesøk osv strekker ikke dagen til,desverre om jeg deler meg så godt som mulig,Men valpene glade - matglade,fordi om jeg har dårlig samvitighet ved at jeg ikke er så mye som jeg ønsker inne oss dem .Oppfinnsome er de i hvertfall for og utfolde seg.
Anne

1 kommentar:

  1. Fint å høre at lege er fornøyd,det sier jo alt!
    Dette blir nok ei tid framover m endel smerte og oppøving....tålmodighet...tålmodighet...sier de som har vært borti noe av det samme. Hils så lenge..ringer han en dag. Vestfossen:-)

    SvarSlett

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.