lørdag, februar 19, 2011

Lørdag 19.02.2011

Heisan
Tro det eller ei Roy kom hjem på torsdag,skifter mellom sofaen i stuen og sengen på kontoret.Overaskende hvor bra det går etter forholdene.Selfølgelig fort sliten men det er lov etter så kort tid etter en såpass stor ryggopprasjon såret bak er 20 cm så er spent på hvor mange titan skruer som sitter i virvelende ut fra en plast stang.Men her er det treningsprogram og korte gåturer som daglig må gjennomføres ,om så svetten renner.
Siste valp forlot heimen i dag.Nå er kjøkkenet vasket ned og ro i huset.Har solgt valper til flere steder rundt i Norge,mange av dem får jeg heldigvis se igjen på utstillings arenanen.Alle har gitt meg så posetive tilbakemeldinger og det går så fint og de glir rett inn i miljøet fra første dag De takker meg for og så fin valp de har fått, dette rør meg langt inn i hjerte og høre.Håper at valpen har fått med seg mange posetive ting herfra ,så nå er det bare opp til nye eiere og følge opp.I morgen tare jeg på jentetetur til utstillingen på Bø et vennerparr av oss kommer og lufter hundene så det skal bli deilig og få lufte meg litt etter og sittet bundet i mange mnd.Gleder meg,men skalle ikke still bare se og handle litt.
Anne

2 kommentarer:

  1. saa bra at det gaar saa godt med Roy. Har proevsd aa foelge med selv om vi er paa varmere bredegrader. Det er en deilig foelelse naar alle smaatrollene er ute av hus, selv om det ikke er saa lenge til dere setter igang med nytt kull Wheaten. Kos deg paa Boe. Her har vi det deilig, med mye gos mat og drikke og avslapping i solen.

    SvarSlett
  2. Det var kjempepositiv nyhet,lykke til med videre trening, Roy.
    Her går det bare bra. Ask blir nok litt bortskjemt. liker litt vel godt å ligge på fanget.(Quick er nok litt sjalu; men dei leker veldigt godt sammen)Var på tur ved stranda i går,han er utrolig elegant i gangen, syner seg frem som en liten prins.

    SvarSlett

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.