søndag, februar 13, 2011

Morsdag

Hallo
Her sitter jeg og skåler med meg selv og gratulerer med morsdagen Min sønn har selfølgelig ringt og grattulert ,men han jobber desverre i dag, man håper han ikke jobber så mye i helgene etter hvert så både samboer og sønnen får se han litt mere kanskje vi gamle også!
Har hvert og besøkt Roy i dag, og i dag var han ikke bra han var vanskelig og få kontakt med mye smerter grunnet at nå må de trappe ned bedøvelsen Spurte pleier jeg begynte og bli bekymret men 3-4 dag var det normalt og bli sånn. Han brukte over 1 time for og få i seg en liten talerken med middagsmat.Det var ikke så mye vi fikk snakket sammen i dag.Men han sa han hadde hvert lite våken i hele dag.Håper dagen i morgen blir bedre.
Her har valp no 3. blitt levert og 50 0/0 av lydnivået er blitt borte .Det er jo blitt altfor stille. Neste som går ut av huset skal til Fredrikstad ei stille rolig herlig tispe, nå kan vi se hvordan de forskjelliges adferd er. Gutten som er igjen er også en herlig hanne Kleppe har hatt en aktiv natt men kan flagge med at buret er tørt ,kjempebra hold ut da kommer medaljen snart.
Her fyres det på spreng er kaldt i dag. Kroppen min liker ikke dette men håper det er siste krampetrekkning før våren er her.
Anne

1 kommentar:

  1. Håper smertene gir seg snart for Roy, og at opr er velykket. Vi tenker på både deg, Roy og resten av husholdningen din i disse dager. Hils til Roy og si God Bedring fra Hilde og Eric

    SvarSlett

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.