søndag, juli 01, 2012

Søndagkveld

Hallo
jeg liker ikke den nye strukturen til bloggsiden.Gang på gang har jeg skrevet ferdig og på en eller annen måte så greier jeg og slette innleggene finner ikke ut av hvordan jeg klarer det.Men får finne ut av det.Har holdt på nå med og pakke rydde Det går ca et hengerlass på søplefyllinga pr uke ,soverommet er det nå lagt parkett og begynner og liste så er det ferdig .Onsdag blir det en ny henger lastet opp ,torsdag reiser jeg til Hedemarken med det.Neste er kottene og så tidligre rommet til sønnen står for tur .Det store kjeller romet er det snar ikke noe igjen i .Resten blir kjørt på fyllinga .Så skal det males og legge parketgulv ,klart for en full leilighet til utleie for de nye som overtar huset etter oss .Kreftene holder ikke mål lenger så må prøve og få råd til og leie inn noe mere hjelp.Full jobb igjen fra i morgen .Ha en god natt.
Anne

1 kommentar:

  1. Det høres ut som en god ide og leie inn litt hjelp :-) Her har vi vært på ultralyd med Ruby, og hun har valper i seg. Det blir nok ikke noe stort kull, men de som har ventet lenge krysser vi fingrene for. Ha en god uke !

    SvarSlett

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.