onsdag, juli 25, 2012

onsdag

Hei
I går var jeg flink ryddet en henger full med skrot og Roy og  jeg fikk kjørt det på dynga.Malte så vaskeromsdøren utvendig. I morgen blir det bading av turbodamen Iza Hun skal i ringen for første gang og trene hva er det noe jeg ikke har hatt tid til men det får komme siden.Til uken håper jeg vi ser snekkeren kommer tilbake så vi hvet hvor vi står med tidsberegning for hussalg flytting og feriplaner ,nettopp nå er jeg sliten men i godt humør sol og varme gjør godt.etter jobben har jeg bakt knekkebrød og lunsj muffins eller Fritatta som er navnet vi skal i bursdag i morgen + jeg skal til moss og stille til lørdag og da er det veldig grei lunsj.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.