fredag, juli 20, 2012

Fredag

Hallo igjen
I dag harjeg holdt meg inne i skybruddene pakket ryddet og pakket igjen tenkte på morgenen at jeg skulle ut i skogen og plukke sopp,men ga fort opp.Nå er hengere snart klar for en ny tur til Hedemarken Godt jeg tørr og kjøre donningen hengene etter og trillebåren ståe klar for at jeg skal klare alene og lesse den av.Sittepå klipperen står også klar og den lærte jeg og kjøre sist ,så får bare brette opp armene og sette i gang  før neste regnskur .Huset står still med byggingen men ryddingen her går fremover ,men nå er det dårlig med plass og lagre esker vi bor i esker og rot men sånn må det bli ,eskene må snart et annet sted for fotografering og visning av hus det går fort til 30 sept da jeg blir pensjonist og flytter til Hedemarken .Våres nye postadresse blir Postboks 187.  3420 Lierskogen Annen bostedsadresse kommer senere.Alle klippekunder vil få det ugreit  1 årstid fremmover men må sette benet ned nå i flytteperioden husbygging ,langtidsferie osv.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.