torsdag, desember 12, 2013

Torsdag

Siste klipp av mine Wheaten føre jul er utført i dag .Har ryddet litt og pakket ut noen esker i dag også.Men leter etter utelysene på treet, jeg er så lei av og lete det var flere lass som ikke jeg var med og plasserte, er det noe jeg ikke har tid og tolmodighet er leting liker alt er på plass der jeg har funnet ut det burde være og sa det skulle plasseres av de som flyttet.Har funnet mine jule lyslykter og satt de opp det for holde i Lier vi skal være barnepasser til helgen og reiser på landet skal sette opp juletre ute og ta med barnebarn på julelunsj med nisse besøk.Vi gleder oss .Mandag er det service på bilen og klargjøres for salg har bestilt oss ny bil.må ha 5 seter ikke 2 seter fremover.Ellers så har vi nok og pusle med i førjulstria.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.