søndag, desember 01, 2013

Advent

1 søndag i advent nå er det vel på tide og tenke juleforbredelser,jeg finner ikke eskene med juleting og ikke har jeg noen steder og pynte heller.Finnskogen blir det tre ute med lys og inne røde lys med rød duk det får holde i år.Gaver i år blir bare sønn ,samboer og barnebarn som får Ellers så blir det en blomst,alle er nå så voksne av de nærmeste, så nå er det stopp får heller sende en god tanke i julen,er rett og slett ikke motivert og har ikke så mye pensjon at vi må tenke på økonomien,det kommer en lang månde til neste år.Selv har vi mere en nokk i skaper og skuffer trenger ikke noe mere og putte inn i dem.Reiser ned fra landet i morgen og skal klippe noene av mine hunder litt kaffekos sette opp litt mere kjøkken og reiser opp på torsdag igjen.Kos dere i adventtiden.

1 kommentar:

  1. Hei hei, ønsker dere en koselig adventstid, mellom pendling og jobbing og håper alt er bra med to og firbente! :)
    Her i heimen er det full forkjølelse på meg og stemmen er nesten borte. Det har satt seg i hals, bryst og nese, så jeg er ganske "kake" for tida.
    Hilsen Betty (Kai hilser også).

    SvarSlett

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.