onsdag, september 05, 2012

Onsdag

Hei
En historisk dag i dag hadde avslutting på jobben med kaffe og vaffler ,og mange hyggelig ord fra sjefer og koleger. Fikk av Kommunen 6 fantastiske flotte hånd blåste glass. Av koleger fikk jeg Finn Schjøll vase med en praktfull blomsteroppsats.Imorgen så er det siste arbeidsdag, så 3 uker ferie. og etter det er jeg pensjonist, kroppen sier nå stopp og jeg sier jippi endelig må jeg ikke brekke meg opp med smerte stillene for og fungere på jobben .Klippe kundene mine må også nå finne på noe annet et års tid ,skal vi få gjennomføret husbyggin flytting osv. så må jeg desverre sette foten ned og si stopp. men om1 år så er jeg på plass igjen. 1 Desember er det ferie i Spania i 3 mnd. Vi gleder oss.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.