mandag, september 10, 2012

Mandag

I dag startet jeg dagen litt farlig snart 63 0g i regnvær og glatt både på stige og gjære. Opp og klatre og klippe ned  tuja som er blitt ca 3,5 meter holdt på bare 1 gang og ramle ned desverre så begynte det og regne så måtte gi meg fortsetter i morgen .Burde vel ikke utfordre kroppen min på denne måten men har desverre ikke råd til og leie hjelp til alt og Roy kan ikke lenger stå i stige og andre har vi ikke som har tilbutt seg til og stille opp.Noen av vennene er ikke tess i høyden og mange i familien har begynt og bli for voksne til store høyder.Det har vel jeg også men må man sveve i skyene så må man vel .Håper han der oppe beskytter meg fra knall og fall .Hundene er for øyeblikket veldig fornøyd at matmor er hjemme på heltid .
Har klippet  Milo bror til Iza i dag en flott gutt ,søskene er uttrolig like de fikk leke i hundegården en stund etter klipp og det var stas.Han var en veldig balansert snill valp,eier hadde gjort en god jobb.
Kryss fingrer i morgen skal jeg atter leke apekatt opp i trærne.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.