mandag, februar 06, 2012

Mandag

Hallo
Her ble det sykemelding tvert med 2 fall på skulderen på glattisen ,desverre så er det mange gamle som ikke pårørende strør for, men vi må jo dit for og jobbe og ikke altid kan vi klare og holde oss på bena da vi går ut av bilen på skøyteføre resultat for min del jeg kan ikke sove om natten og skulderen verker som fy.Piller ++ håper jeg kan rette på noe av dette .Ellers neste blir MR for og se om dette er noe mere en veskesamling og betennelse.Og under blotrykket mitt er heller ikke med atter igjen må ha sterker meddisiner + kulda gjør meg stokk stiv ,gikta liker ikke dette værskifte. Men som jeg sier det går over til neste gang.
Vår flotte hanne yo-yo skal bli pappa til rolige snille Sara begge har et aldeles herlig gemytt så gemytt kan ingen kikke på og dette er viktig for våres kennel .Begge er på sin måte flotte hunder i ekstiør bare forskjellig og skryte av .Men som vi sier i våres kennel så er det ikke så enkelt og ta med avtalehuner på utstilling de bør helst trenes og bo i heimen her for og få 100 % utbytt på utstillingsfronten sånn er det bare .Yo-Yo er Norsk ,Dansk utstillings champion Sara har også nok utstilling til avel begge er HD frie Yo -Yo er letter for oss og ta med i en bobil på utstilling sammen med våres tiser og hanne.Han går også uten problem sammen med hannen her uten noe som helst bråk .Men noen ganger blir plassen for liten i bile og ha med på utstilling.
Anne
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.