lørdag, februar 25, 2012

Lørdag

Heisan
Droningen på badet med sine 4 bente små har begynt og bli kravfull. I går kveld begynte hun og pistre jeg gikk en tur opp for og se da hadde hun hvert en tur ut av kassen og en valp ble med på lasset og ble hengende på kanten av valpekassen det ringte på døre , dette måtte hun selfølgelig fortelle om hva gjør jeg nå
Mat og vann må serveres i valpekassen hun går ikke ut av den uten at jeg må tvinge henne med meg. I morges fikk hun løs mave som er ganske vanlig i begynnelsen etter valpingen. 4.30 imoges måtte jeg ut første gang,og atter et nytt svalestup på glatta .Høyresiden fikk trøkke denne gang. .Vinter er ikke noe for meg, siste vinter jeg blir i Norge så lenge jeg kan reise og er rimelig klar i hode.Norge har ikke funnet opp strøsan eller grus,de har heller høvlet veien mere ugjevnheter og skøyteis i veibanen .+ en tispe som skal hjem til sine små da blir man hengen etter på slep tross brodder og stav i ene handa .Føler meg banket opp. Men benskjørhet har jeg i hvertfall ikke,da hadde jeg hvert gipset både her og der i vinter.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.