onsdag, november 24, 2010

onsdag

Heisan.
Ny arbeidsdag over,og etter jeg kom hjem har jeg fått gredd Kaos det trengtes.
Leste i gjesteboken min og der lå det en veldig hyggelig melding Tusen takk dette setter jeg veldig pris på og høre at man er fornøyd med klippen min. Jeg har jo holdt i saksen i 50 år da måtte jeg klippe min første hund ,10 år gammel fikk jeg saksen i hånden og hværse god lær og klipp fikk jeg berskjed om skulle jeg ha pelshund så fikk jeg lære og stelle min hund selv. Det var jeg som hadde fått mast meg til en valp. Siden utdannet jeg meg til frisør + hundeklipp har fulgt meg hele mitt liv
Jeg elsker jo pelshunder.
I morgen har jeg fri og da skal jeg harriette tur.
Nå da vi har valper i hus kan vi bare reise en av gangen.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.