lørdag, november 06, 2010

Lørdag 6.10.11 2011

Kjære trofaste lesere
Jeg ser jo mer og mer at facebook er treffstedet ,Men det må jeg si, er ikke data frik og skjønner fåreløbig ikke bæra av den delen .Men er jo heller ikke født med tålmodighet Derfor har jeg Wheaten terriere og Havvanais. Begge utfordrer meg og strekker strikken noen langt innimellom .
I dag har jeg fått solgt en gammel snefreser ,Etter hvert så tømmer vi alt ekstra overflod i huset skal vi flytte om noen år går det ikke ann og samle på alt overflødig .
Bobil står nå trygt under pressening tak det er ordnet i dag.
Joyce er nybadet i ,tempraturen har begynt og gå nedover ,spiser dårlig og og ligger mye rolig hun er firkantet.Enten er valpene store ellers er det mange Havanaisvalper ,dette er altid like spendene.
Men om noen dager får vi svar på det.
Anne

1 kommentar:

  1. Heisann, her var det mye rar datering av innlegg, så skjønner at det tar hardt på å vente på valpefødsel...;) Blir vel litt dårlig med søvn sånn like innpå fødselen og da blir det ofte bomull i toppetasjen. :D
    -Betty-

    SvarSlett

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.