onsdag, oktober 20, 2010

onsdag 20-10.2010

Er på bloggen igjen i dag.
Her strømmer det inn grattulasjoner til oss som besteforeldre .Ja det er jo en ny fase i livet, men heldigvis ikke våres ansvar og oppdra eller det daglige annsvar . Vi skal bare kose oss med barnebarnet og skjemme det litt bort .Bobilen er nå ryddet for alt ting og tang og blir klargjort i morgen for vinteren, med Roys ryggproblemer som ikke kan bli bedre uten opprasjon og Norge i dag sier vent-venting osv. Bli rullestolbruker først så kanskje tar vi deg om 1 år ,så tror jeg neppe det blir noen flere turer på lang tid med den bilen. I dag skodde jeg min bil med nye piggdekk ,noe jeg ikke har kjørt med på mange år .Men jobben min er jeg nødt til og kjøre mange glatte smale veier jeg kommer jo alltis ned men med falken eller NAF til hjelp og komme opp igjen . Det kan bli dyrt i lengden.I morgen skal vi hilse på lille hjerteknusern igjen.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.