fredag, oktober 08, 2010

Freddan igjen

Hallo
Nå er en ny arbeidsuke over .Testet Nansin i dag men ikke klar for tur lenger sydover til og hilse på hannhunden ennå .Tar en ny test til uken.Har heldigvis ferie i 14 dager så vi tar tiden til hjelp.Venter og håper på full klaff på mitt første hel irske kull .Roy ligger mer eller mindre på sofaen
<Må si at dete sliter på alle og alt. Håper at alle som venter på svar fra han forstår at dette kan ta tid
jeg sier tålmodighet lenge leve .Hadde ikke ventetiden på sykehus hvert så fordømte lang tid med opplysning og lang ny ventetid og overflyttning til Riksen ville vi hvert i Spania i 6 1/2 uke nå .Jeg er deppa .Personlig hater jeg høsten med regn, mørketid osv.Håper dette blir siste gang, vurdere sterkt at neste år er jeg pensjonist ved disse tider er pensonist boligen er ferdig tengnet og går alt våres veg er vi klar til og begynne ombyggning fra våren.
Tar en tur til Hamar til helgen for og få en en liten avspredelse i helgen
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.