lørdag, mai 29, 2010

Lørdag 29-5.2010

Hei
Noen sier kom Mai du skjønne milde, ,ja den kom i dag med torden regn og kaffe kaker på terrasen, med en mild rolig instruktør .Håper alle har hatt dagen med god lærdom. Selv stilte jeg med Yesper som jeg har trente og etter snart 1 mnd. ennå ikker lyder navnet sitt da jeg roper på han. Men i dag falt alt på plass, og jeg sitter igjen med en aha opplevelse. Bingo med helge kurs. Britt som er meget behagelig leder, rolig, forstålelse full instruktør som ser det meste vi har beho for. Gleder oss til en ny dag i morgen. Håper alle er like slitene som Yesper og meg. Vet ikke om Gran Prix blir i våken tillstand.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.