torsdag, mai 27, 2010

Dobbelutstilling NTK

Hei
Nå er en fantastisk dobbelutstilling på Hadeland er over. Og ikke glem maten ,det var en drøm .Fikk en utrenet Junior Som hadde lært og sitte ikke stå Og mine armer funker ikke ennå, men dommeren var utrolig han ga ikke opp, og neste dag ble de ikke bare rød men også ck.Trening gjør mester, eier hadde i mellomtiden fått ryggproblemer og kunne ikke løpe ,noe jeg kan skrive under på er probleme men prøvde så godt jeg kunne med et ben som ikke vil funker under fart men er fornøyd Gleder meg og presangter denne hannen i fremtiden. Yesper må trenes mer, men Danmark har gitt meg klarsingnal at de gleder seg at vi kan få skikk på han til og funger i heimen og utstilling, han er over 4år så dette vil ta tid MEN for et helig gemytt i en trang bobil 2. Wheaten hanner og en eplekjekk Havanais hanne + 4. tisper. Uten en kny på ca5 m2 Dette tar jeg hatten av for .Og det er mest viktig som er i vårt oppdrett.GODT GEMYTT .Det er familiehunden som skal funke i miljøet.Utstilling plokker vi selv, og vi har mange gamle hunder ,da kan vi vel si sunde og frisker også !. Da er vi fornøyd Galskapen med utstilling er desverre et nødvedig onde for oppdrette. Se bider på kennel sweetcharm
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.