torsdag, mars 12, 2015

Torsdag

Hei  endelig er bil mann ,hunder osv tilbake på landet i Norge det er deilig etter 6 Mnd .i Spania og være tilbake .Dette var et prøveprosjekt ikke 6 mnd.neste gang, er ennå for aktiv og kreavtiv til og leve på en så liten boflate da må annet skje.Hobbien må bli med for at jeg skal ha det 100 % Men det blir ikkke lenge før neste tur i slutten av april skal jeg 2 uker til USA.noe jeg ikke hadde jeg noen  trudd at jeg skulle få oppleve gleder meg veldig til dette .Nå har roen falt og i morgen er det full fart. Telefonen våres er desverrikke intakt da onecall har ny oppratør og den virker ikke tirsdag kvel er vi i Lier så da blir det et annet abonnemang Snakkes  nås på Skype eller facebook

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.