søndag, november 03, 2013

Søndag

Hallo Har fått kjeft for det er så lenge siden jeg har skrevet på blogg dataen min er på vei til himmelen så jeg kommer ikke inn +div. Må ha kyndig hjelp + ny data, skriver nå på Roys . Vi er bosatt på Finnskogen og pendler litt til Lier for barnepass leger akkapunktur behandling og pusle litt på det nye huset innimellom alle behandlinger osv. Disse hjelpe organisajoner bytter jeg ikke for det om jeg bor en annen kommune da får vi heller reise litt .Til helgen så er det hundeutstilling på Kongsberg og søndag er det 50 års jubile siden jeg ble komfimert, uff nå ble jeg gammel men bare i årstall. Ellers så er det full rulle .Vi er nokk ikke ferdig med hus og have før om et års tid i Feb. blir det Syden ,i Ca. 2-3 Mnd. Vi koser oss men innimellom kunne jeg tenke meg at det var mere bomuligheter i Lier .ikke være avhengig av alle andre .Hundene koser seg i hvert fall her på skogen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.