torsdag, juni 21, 2012

Torsdag

Hallo
Har lissom ferie denne uken om Tirsdagen var en venninne av meg på hariette tur til Sverige ,igår reiste jeg Anine og Isa med en full henger til Finnskogen Her var det en aldeles skjønn halvmeter høy blomstereng,  gress som jeg ikke hadde lyst og klippe men har nå nesten gjort det .Men sitter nå med stokk arm etter og startet gressklipperen hundre ganger .Kjære bror skaff meg en billig klipper og sitte på ,det er en del som må klippes her .Jeg klarte ikke bli ferdig ,kirkegården er pyntet til trang,og det meste er pakket ut av det jeg hadde med..Anine har lært Iza og bade i bekken ,ser ut som 2 druknet katter.Var kaldt her i natt 0 grader men i dag har vi hatt 25+ så det er stor forskjell .Tar vel og vender nesen hjemmover i morgen men må si etter alt stesset i det siste så er det skjelebot og komme hit opp i fulekvitter fred og ro,og ingen sterss,fra Roy eller meg han med sitt og jeg med mitt .
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.