søndag, desember 18, 2011

søndag

Hei
I går hadde vi gjester fra Larkollen " Spania" Kjempekos og se dem igjen .med atter en hyggelig kveld om ca.1 år så håper vi vil ha sanmme hygge i Spania . Huset er under full bygging ? jeg mener grunnmuren er snart ferdig ,resten er byggherren som avgjør .Blir det fint og milt så håper jeg det blir snart.
I dag har vi saget ned julegrana et slank tett fint tre .Yo-Yo er kommet i hus nå venter han bare på godama og få parre seg .Han er bare en herlig hanne glir rett inn i huset .med både tisper og den hannen vi har her ,så håper på mange fine Wheatenvalper til våren. Nansin har vi også fått en ren Ir`e til så vil også ta et kull til på henne .+ 1 Havanais kull Det er etter mitt syn alt for mange valper født på kort tid, til denne lille rase .Men damen er så gammel at vi må prøve 1 kull på henne ,jeg prøve og holde meg lavt i terenget og unngå alle problemer som jeg ser mang har kommet inn i, med for intens avel i visse oppdrette alt for hyppig kull og for mange hunder i avel . .Vi har desverre sett utrolig mange hunder som er utstelte .

Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.