mandag, mai 09, 2011

Mandag

Hallo
At jeg aldrig lærer 3 Wheatenklipp i dag armene og hendene mine skriker ,jeg må lære meg og si nei.Akk men det er så vanskelig .Det er så alt for få som er oppdrettere som påtar seg dette ansvar og oppgave for og lære og klippe sine valper og andres wheaten, dette syntes jeg burde bli wheatenklubbens neste oppgave og ansvar og gjøre noe med.
Er man oppdretter syntes jeg alle har et ansvar og plikt og kunne klippe og lære bort til sine valpekjøpere og klippe,dette er noe av bruksanvisninge som valpekjøper betaler for,det er pokker ikke bare produsere valper og gi F. Følg opp alle som har valpekull og ikke skyv over på andre ,noe alle vet at det er pelstell med i pakken .
I går var det vårslepp i nedre del av haven med søk og diverse ,Anine fant en kløft i fjellet med vann hele henne stupte uti med hode og pels gang på gang ,dette var gøy.Hun ble satt på tørk i hundegården.Snart er innkjøringen klar med brosten dette blir bra .Kjøkken malingen rusler også sakte men sikker framover ,vi kommer nok i mål til slutt.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.