søndag, mars 06, 2011

VM er over i Holmenkollen

Pu,heldigvis. Roy er jo ikke så flyttbar for øyeblikket så for han er repris + reprise vært helt ok jeg syntes det blir litt for mye,men GRATTULERE NORGE Frøken tornado har slått til igjen nå kommer hun opp i sofaen og prøver stadig og komme ned igjen over ryggen over 1 meter ned på baksiden .Det blir alt for høyt, der kan både nakke, forben og ryggen bli ødelagt I natt hadde hun kommet ut av bingen 60cm høyt og mobbet 4 hunder i bur,"driti "vaskerommet fult og spist opp en tørkerull osv .ikke det beste synet jeg drømmer om kl 7.00 på en søndag morgen.Men valget er våres ,med atter og beholde en ny Wheaten valp .Havanais er jo bare engler i forhold. Yesper er veldig glad i valper og alt for glad i tisper men siden situasjoner er blitt,så er det stort sett min jobb med pelstel lufting oppdragelse av ny valp + jobb ,og Sasja drøyer med løpetid hun er i hormonell ubalanse , hun har vist tegn på løpetid flere ganger ,vi har testet henne 3 ganger ingen ting skjer.Men Yo -Yo er jo en utrolig gemytt og ekstriørmessig flott hund så valget er og bruke hann i steden. Begynner hun ikke løpe denne mnd. så må jeg desverre velge og bringe Yesper tilbake til Danmark.Mine armer og skuldre kan ikke mere med turgåing og pelstell, snømåking tok knekken på den delen.Klipping har jeg nå mått redusere til minimalt Hender,armer og skuldre vil ikke mer etter over 50 år med saksen så har det sagt full stopp.Jeg må jo ha ork til jobb + mine egne hunder også. Desverre noen ganger blir det sånn stikk i mot ønskene vi har.

Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.