tirsdag, januar 18, 2011

tirsdag 18.01.2011

Hei
I går ble den tykke plastduken vasket og fjernet som Havanaisen har gått på .Vi legger ut plast under valpebingene så vi ikke får tiss og bærsje nede i fugene på flisene. Har nå lagte ut over kjøkkengulvet så A Wheaten gjengen har fått utvidet sitt lekeområdet . Sasha trodde vi hadde begynt på løpetid men ved 2 blodprøver og strykprøve så kom vetrinæren fram til at det var falsk alarm. Men hun blir nøye fulgt med ,så Jesper får bli her litt til. Det blir litt mye hunder her nå Roy skal på opprasjonsbenken og jeg i utvidet arbeidsuke ,men det meste flasker seg til .Heldigvis så har jeg mange gode venner som tenker på meg og har tibudd seg og hjelpe meg ,noe jeg setter utrolig pris på .Blir det for mye så skal jeg nok si fra.
Har fått tilbakemelding fra De nye Havanais eierne de er fornøyd og det går bra ,selfølgelig trenger man litt mere tid til og venne seg til hverandre i det nye hjemme ,siste man som ble hentet var det 2 kjekke barn med og jeg har aldrig sett før 2 barn med stjerner i øynene av lykke over og få en valp .Det er nesten så jeg får tårer i øynen selv da jeg ser på bildene av dem over den gleden de utstrålte over det nye famile medlemet de skulle få med hjem. Håper alle får mange hyggelig år sammen med sine hunder. Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.