søndag, desember 19, 2010

søndag

Hallo
Jeg føler meg litt oppgitt,som oppdretter .Verden har tydelig forandret seg og jeg er sikker at flere oppdrettere kjenner seg igjen.Det er helt greit at valpe kjøpere står på ventelist mange steder og valget blir der man får første tilbud. Men som jeg sier gi meg da beskjed at de har kjøpt valp fra et annet sted ,helt greit.Men ha så mye respekt for oss seriøse oppdrette er og gi tilbakemelding på det dere har sakt ja til. Men da man ringer runt etter valpene er født, så har de fått valp for lenge siden og vi har kanskje sagt nei til fler som ville ha valp fra oss .Dette syntes jeg er en trist likgyldig trend vi har kommet inn i. Dette skremmer meg som oppdretter. Heretter blir det håndpenger så fort valpene er født ,ellers så går valpen til neste som er inntresert.
+ Gratulere Norge med håndballgullet.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.