lørdag, februar 27, 2010

Vi drukner i snø

Hallo
Dagen startet med og måke vei for de lavbente.De måtte jo få gjøre sitt fornødene ,har desverre ikke lært dem og gå på toalettet noe jeg hadde ønsket i disse tider.Nå klarer jeg ikke og kaste sned over kanten lenger, nå har vi mye mere en i fjord. Kulla har det ikke gjort det enklere for meg med min mann som har hatt 2 hjertinnfark ,da faller mye utearbeide på meg .I dag måtte jeg til og med krype til korsett og gå på taket ,og måke av hundegården og inngagspartiet .Ja vel kan man si ,men noen ganger tilatter ikke lomboken og leie inn folk til og gjøre det.Nå nyter jeg et glass vin og venter på siste rest av OL.Våres Havanais joyce har begynt på løpetid og Kaos stresser rundt her har ikke helt skjønt når han kan få prøve seg og denne gang blir det hannes tur .Så håper på Havanais valper i midten av Mai
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.