torsdag, desember 04, 2014

Torsdag

Hallo igjen Stresset uke mange ulldotter er blitt julefine ,familie er besøkt veldig hyggelig.Veldig hyggelig og få sakt god jul til di nærmeste Førekort fornyet håret klippet.Hva mer. I morgen skal jeg til Moss og se på valper gleder meg.Et fantastisk fint kull ,minner meg om de gamle gode kullene jeg hadde før.Lørdag venner på Lunsj og kaffe besøk. 2 bordsettninger.Søndag opprydding og pakking.Mandag kl 8.00 går turen tilbake til varmen noe jeg gleder meg til. Julaften er sikret i Norske sjømanskirken.og resten tar vi som det kommer.Romjulen får vi også nytt besøk av venner.Roy får en venn på besøk i morgen som reiser tilbake 9. Kjede seg hva er det. Der nede løper dagene.Her hjemme er det jo bare tåke grått sølete og trist, og gjikten min river i kroppen.I palmeland kjenner jeg veldig lite .Valget er ikke vanskelig hvor man skal hvere på vinteren.Etter legekontroll nå så sa legen min at blodtrykk +++ viste 10 år yngre en jeg er ?! ja da velger man varmen på vinteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.