torsdag, desember 27, 2012

Torsdag

Hallo
Uff hvor fort tiden flyr ,Har hvert på skofabrikken i dag igjen  Gjestene våres ville ha seg sko og et camping tørkestativ i en butikk der oppe men det var utsolgt på det Jeg fikk meg sandaler sånne som ser ut meiene på en gyngestol De er utrolig gode og gå på .Kjøpte joggesko som har samme såle sist men de er altfor varme og gå med her på dagen. I morgen har jeg sakt at jeg ikke forlater område her da vil jeg nyte solen. Nå er det på topp på løpetiden for siste valpen Kaos er det ikke mye bråk han vil jo selfølgelig prøve seg men vi sier nei så gir han seg spiser godt og eren grei gutt .I en Bobil med 2 tette løpetisper og en hanne må jeg ta hatten av at det ikke er noe bråk.Vi var på et fantastisk spisested i Elce i dag 10E så kan du spise drikke så mye du orker de har utrolig mye og velge i ,er mett til i morgen .
Anne

1 kommentar:

  1. Ja høres bra ut m appelsinlunder,her det feit mat ut og inn i dag er vi matleie så tror det blir luft og kjærlighet:-)) Kommet litt mere snø men bedre det enn regn,veldig pent her nå da. Eller har vi det ok og håper det samme med dere. klem fra oss.

    SvarSlett

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.