torsdag, oktober 11, 2012

Hjemme igjen

Hallo alle intreserte
I går var dagen veldig slapp etter hjem turen var ikke i seng før 3 på natte ,forlot Malta med 34 varme og her hjemme  minus 1 er det rart man flipper ut .  6 jenter på tur da kan man ikke ha det kjedelig har hatt en kjempetur Malta er historisk. Rent hyggelig og kjøkkene er fantastisk ,Har nok lagt på meg denne uken. Bade vannet klart og veldig salt, ikke svøm på magen stompen flyter opp og hode kommer under vann. det passet ikke mine svømme ferdigheter. sol -spa og avslapping har gjort underverket var ikke klar over at så mye muskler og kropsdeler var utslitt da masasje aromaterapi osv .ble knadd til jeg skrek var så ømm første natt etter mishandlingen at jeg viste  ikke hvordan jeg skulle ligge ,neste gang ble det litt bedre . Øya er absolutt hvært et besøk.,klimat tørt og varmt og deilig .Jeg har masse deilige D vitaminer med masse mer med meg hjem.Dette var en veldig hyggelig bursdag pressang .Nå er jeg klar for full fait for og fortsette med flytting maling vask osv.
Hilsen en uthvilt brun opplakt fornøyd turist .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.