fredag, januar 13, 2012

Fredag

Heisan
I dag har jeg bare hatt en gjør hva jeg vil dag sydd litt lage en lampeskjerm osv .9 varmegrader og her tiner det unna med sne.Tenkte og finne fram sparken og ta en trur med kruttet Anine den kom ikke ned fra loftet i dag men håper på morgen dagen ,Skal en tur på reiselivsmessa på Fornebu arena .Foten til Roy er i bedring har ved alle isposer og pleie fra meg fått ned hevelsen og begynt og normalisere fargen" Komandøren i husbygging" noe mere sier ryggen at han ikke orker,men kjeften er det ikke mulig og stoppe .Skuldren min er litt bedre så det går vel over denne gangen også. Var på ringtrening med Anine i går hun gikk som en drøm oppførte seg eksemplarisk står også bra nå ,Men har bestemt meg at vi venter til hun er mere ferdig før vi stiller igjen Se hva slags dommer som er på Terrierspesialen,kanskje jeg skal stille henne da vist det passer.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.