lørdag, april 03, 2010

Påskeaften

Hei
I går plundret vi litt med og legge inn bilder fra min overaskelse tur til Spania ,for og feire fødseldagen til Anne Kari. Desverre ble teksten og bilder borte underveis så Roy og meg må kurses litt mere for og få dette til, men fortsetter og skrive litt i dag.2 mars pakket jeg håndbagasjen og hoppet på flyet fra Rygge til Alikante der sto det leiebil og ventet og etter 1 times kjøring kjørte jeg inn på Campingen i Fortuna. 10 min senere banket jeg på bobildøren til Anne Kari og Dag,de ble målløse og det tok litt tid før det gjikk opp for dem hvem det hvar Hadde en herlig uke med mange fine opplevelser ,men det beste var at det var vår.Dette gjorde godt for en kropp som ikke liker vinter lenger. Vi regner med sommerferien blir holdt der i år.

Ha en fortreffelig Påskeaften
Anne og Roy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velg kommentartype fra 'rulleboksen' under.
Velg gjerne anonym, men underskriv kommentaren din med navn og emailadresse.